Jsme certifikováni podle mezinárodních norem pro jakost.
Máme vybudovaný, dokumentovaný a zavedený systém managementu jakosti podle ČSN EN ISO 9001:2016.

Úvod — Produkty — Tramvaj VarioLF3, VarioLF3/2
Kolejové vozidlo je konstruováno pro jednosměrný (VarioLF3) nebo obousměrný provoz (VarioLF3/2). Vozidlo se skládá se ze tří článků nesených čtyřmi podvozky. Spojení článků je kloubové, klouby jsou umístěny nad středními podvozky. Výška podlahy je kombinovaná 860/350mm. Všechny vstupy mezi podvozky vozidla mají sníženou podlahu v úrovni 350mm nad temenem kolejnice.
Pro pojezd vozu jsou použity čtyři hnací plně otočné trakční podvozky s dvojím vypružením typu KOMFORT. Základem podvozku je dělený kloubový rám. Každá náprava je poháněna vlastním podélně uloženým asynchronním trakčním motorem. Točivý moment je přenášen kloubovým hřídelem a nápravovou převodovkou s kuželovým hypoidním soukolím.
Konstrukce skříně je ocelová svařovaná z uzavřených i otevřených profilů. Obložení hrubé stavby je provedeno z ocelových plechů, které jsou ke skeletu uchyceny tzv. technologií lepením. Jedná se o dělenou skříň při použití tzv. lehké stavby. Čela jsou laminátová k ocelovému skeletu přichycena pružným lepícím tmelem. Spojení jednotlivých článků klouby umožňuje průchod po celé délce vozidla. Patery dvoukřídlé dveře světlé šířky 1300mm umožňují snadný nástup a výstup cestujících a urychlují jejich výměnu. Vnitřní vybavení a provedení tramvaje odpovídá požadavku na vysoký standard přepravy cestujících.
Je použita tranzistorová výzbroj s asynchronními motory o celkovém instalovaném trakčním výkonu 720kW. Jeden střídač je určen pro jeden podvozek. Pro řízení a diagnostiku elektrické výzbroje je použit mikroprocesorový distribuovaný řídící systém. Výzbroj je umístěna na střeše vozidla.
Rozchod (mm) | 1435 |
---|---|
Šířka vozidla (mm) | 2480 |
Hmotnost prázdné tramvaje (kg) | 38 000+-5% |
Počet míst k sezení | 61 |
Počet míst k stání (při 4 os/m2) | 168 |
Počet míst pro invalidní vozíky/kočárky | 2/2 |
Max. obsaditelnost (při 8os./m2) | 329 |
Instalovaný výkon (kW) | 720 |
Maximální rychlost (km/hod.) | 65 |
Max. zrychlení prázdného vozu (m/s2) | 1,8 |
Min. poloměr projížděného oblouku | R 18m |
Podíl nízké podlahy tramvaje | 50 % |
Počet trakčních podvozků | 4 |
Adhezní hmotnost | 100 % |